Follower

Über mich

Mein Bild
Hi,ich bin die Kathi. Bin seit Jahren leidenschaftliche Bastlerin. Seit acht Jahren gestalte ich meine Karten selber und seit Anfang des Jahres auch Stempelsüchtig.

Dienstag, 21. September 2010

For you- Igelkarte

Hallo meine lieben Leser.
Heute möchte ich euch eine Karte zeigen,die ich für einen Kartentausch im Kreativ-Portal gebastelt hatte.
Mit der Karte möchte ich auch an volgenden Challenges teilnehmen:
1.Penny Black Saturday #119-Sketch
2.Saturday Challenge #101-Alles geht
3.Totally Gorjuss #48-Wild Thing
4.Stamping Scrapping Challenge Central-Alles geht
5.A Spoon Full of Sugar #122-Alles geht.
Ich hoffe sie gefällt euch ein wenig.

LG Kathi

Kommentare:

sundownerin hat gesagt…

hachmach..... wunderbar!!!

Cindy2 hat gesagt…

I really like the layout of this card - way cute. Thanks for joining us at SSCC, please come back and play with us again. C2

Jenny hat gesagt…

eine schöne Karte und das Motiv ist so süß.

Sheri hat gesagt…

Ahhh...what a cute little guy! Very sweet card. Thank you so much for joining us at SSCC!

Mary J hat gesagt…

What a cutie patooie!

Thx for joining us at Totally Gorjuss and hope you can make our next challenge on Saturday!

Stephanie hat gesagt…

Very nice creation! Thanks for joining us at SSCC and hope to see you at our next challenge.

Vicky hat gesagt…

Fantastic card, such a pretty design...
Thanks for joining our special launch challenge at SCSC, and good luck with the draw
x
Vicky

joey hat gesagt…

Hiya

gorgeous card and great greens, thanks for using my sketch and joining us at pbsc

Joey.x

kath hat gesagt…

this is so sweet.......thanks for joining in the fun this week at PBSC...hugs kath xxx

Billie's Scrappetique hat gesagt…

Very, very pretty! Thanks for joining us at Stamping Scrapping Challenge Central! Please join us again!

debby4000 hat gesagt…

Oh fabulous card, such an adorable sweet image.
luv
Debby