Follower

Über mich

Mein Bild
Hi,ich bin die Kathi. Bin seit Jahren leidenschaftliche Bastlerin. Seit acht Jahren gestalte ich meine Karten selber und seit Anfang des Jahres auch Stempelsüchtig.

Mittwoch, 15. Dezember 2010

Auf der Suche nach...

dem richtigem Baum ist dieser Vierbeiner.
Guten Morgen meine Lieben.Diese Karte habe ich gestern für meinen Kartenvorrat gebastelt,der war ja komplett ausgeschöpft.
Natürlich nehme ich auch wieder an volgenden Challenges teil:
1.The Sweet Stop #86-Sketch
2.Cowgirls Challenge-Alles geht
3.Stamping Scrapping Challenge Central-Winter Wonderland
4.The Pink Elephant #90-Winter Wonderland
5.Steckenpferdchens Challengeblog #7-Winter/Weihnachten

Ich hoffe euch gefällt meine Karte.
LG Kathi

Kommentare:

Cindy2 hat gesagt…

Oh, this is hilarious. It took me by surprise because it's so beautifully colored - where did you find that image? And, thanks so much for sharing at the SSCC, I love this card. C2

Gina hat gesagt…

Hahaha! Fantastic card Katharina, love the sparkly snow :D Thank you for joining us at Creative Cowgirls XXX

rosalien hat gesagt…

Hihi..I still love this stamp. It's so funny. Unfortunally I can't find it. But i love your card. Fantastic job!
thanks for joining Creative Cowgirl.

Hugs, Rosalien

Steckenpferdchen hat gesagt…

Der ist ja süß. Herzlichen Dank für die Teilnahme an unserer STeckenpferdchenchallenge

LG Uschi

The Bug hat gesagt…

What a funny card! So beautiful too! Thanks for entering the Winter Wonderland Challenge over on Stamping Scrapping Challenge Central.
Hugs, Wini

Marianne hat gesagt…

Such a great card, and the cutest stamp ever! Never seen that one before!
Thanks for playing along at creative cowgirls challenge!
Marianne

dstandard hat gesagt…

OMG this is just too too toooo cute! Love it! Thanks for playing at The Sweet Stop