Follower

Über mich

Mein Bild
Hi,ich bin die Kathi. Bin seit Jahren leidenschaftliche Bastlerin. Seit acht Jahren gestalte ich meine Karten selber und seit Anfang des Jahres auch Stempelsüchtig.

Freitag, 7. Januar 2011

Happy Birthday

Hallo meine lieben Blog Lesr,heute möchte ich euch mal eine Geburtstagskarte zeigen.
Da ja wieder die Zeit der ganzen Geburtstage anfängt muß ich ja meinen Kartenvorrat auffüllen.Ich hoffe sie gefällt euch ein wenig.
Natürlich habe ich wieder vor an volgenden Challenges teilzunehmen:
1.Stamping Scrapping Challenge Central-Blumen
2.Wild Orchid Challenge-Sketch
3.Lexi´s Creations-Pinker Wintergeburtstag
4.Charisma Cardz #1-Happy Birthday
5.Fab´n Funky Challenge #54-Alles geht

Danke fürs schauen.
LG Kathi

Kommentare:

Cindy2 hat gesagt…

Well, that's a cute little image, I've not seen it before, looks like fun to color. Love your mix of papers. Thanks so much for sharing at the SSCC 'Flowers' challenge. C2

Stephanie hat gesagt…

She is adorable! Thanks for joining us at SSCC and look forward to you joining us again!

Wendy Colledge hat gesagt…

Stunning card darling!!
Thank You for joining us at Lexi's Creations

Gemma hat gesagt…

this is really pretty! Thanks for joining in with our 2nd Birthday Bash challenge at Charisma this week! Gemma :)

lalkygirl hat gesagt…

fab card,love all the pink papers you chose ,great image too
thanks for joining us at lexis and good luck in the challenge
tracey x

Sharon hat gesagt…

What a pretty card, love it.
Thanks for joining us at Fab 'n' Funky this time.
Sharon x

elsi67 hat gesagt…

Sweet card :) Thanks for playing with us at WOC♥