Follower

Über mich

Mein Bild
Hi,ich bin die Kathi. Bin seit Jahren leidenschaftliche Bastlerin. Seit acht Jahren gestalte ich meine Karten selber und seit Anfang des Jahres auch Stempelsüchtig.

Montag, 23. Mai 2011

Happy Birthday

Hallo meine Lieben.
Diese Karte ist heute für mein Kartenvorrat entstanden.Ich hoffe sie gefällt euch ein wenig.

Challenges:
1.Magnolia-Mania Challenge #8-Sketch
2.Stamps and more Challenge #142-Sommer
3.C.R.A.F.T Challenge #103-Happy Birthday
4.Creative Friday Challenge #44-Summertime
5.Mark´s Finest Paper Challenge #56-Ton in Ton
6.Die kreativen Stempelfreunde Challenge #25-Lieblingsfarbe
Danke fürs schauen.
LG Kathi

Kommentare:

Harriet Skelly hat gesagt…

This is just the cutest - I love how you have the sentiment on that punched border! Thanks for playing with Speedy's Friends!

Winnie and Patty hat gesagt…

What a sweet Tilda card! Love your colors and the flowers are a perfect accent! Thanks for playing along with us at Speedy the Cat's Friends challenge this week!

McCrafty's Cards hat gesagt…

Beautiful card, Thank you for playing along with us at C.R.A.F.T Challenge.
Kevin xx

Kiki hat gesagt…

This is simply fantastic! Love the colours you've used. They really make me dreaming of summer.

Thanks so much for playing with us at SAM this week.

Hugs, Kiki

Colleen Dietrich hat gesagt…

What a happy, sunshiney yellow card! Thanks for sharing it with Speedy's Friends this week.

mamalade hat gesagt…

Oh die ist ja toll geworden, ich freu mich sehr das du letzte Woche bei [url=http://magnoliamaniachallenge.blogspot.com/]Magnolia Mania[/url]
mitgemacht hast.

xoxo mamalade