Follower

Über mich

Mein Bild
Hi,ich bin die Kathi. Bin seit Jahren leidenschaftliche Bastlerin. Seit acht Jahren gestalte ich meine Karten selber und seit Anfang des Jahres auch Stempelsüchtig.

Samstag, 14. Mai 2011

Männerkarte

Diese Mänerkarte habe ich auch für einen Tausch gebastelt und da sie bei dem Empfänger angekommen ist,kann ich sie hier zeigen.

Challenges:
1.Pollycraft Monday Challenge #92-Boyz for Men
2.Stamp with Fun #110-Sketch
3.Cowgirls Challenge-Anything Goes
4.Colour Create Challenge #70-Aqua,Green,Purple and White
5.Nadias Challengeblog #6-Männerkarte
Danke fürs schauen.
LG Kathi

Kommentare:

Gina hat gesagt…

Love the Fish Bone charm and string you have used on this card! The colours are gorgeous too :D Thank you for joining us at Creative Cowgirls XXX

The Crafty Den hat gesagt…

Hi Katharina, what a gorgeous card. I love the colours you've used. Thanks for joining in with our sketch challenge over at stamp with fun this week. Hugs, Denise x

Sylvia hat gesagt…

Such a lovley card. Love the papers, the colouring and design.
Thanks for playing along with us over at Colour Create.
Sylvia

Helen hat gesagt…

Schoene Maennerkarte. Danke fuers mitmachen bei Nadia's challenge. Gruss, Helen

cristel hat gesagt…

nice card thanks for joining nadia's challenge
greetings cristel