Follower

Über mich

Mein Bild
Hi,ich bin die Kathi. Bin seit Jahren leidenschaftliche Bastlerin. Seit acht Jahren gestalte ich meine Karten selber und seit Anfang des Jahres auch Stempelsüchtig.

Freitag, 3. Juni 2011

Babykarte

Hallo meine Lieben.
Diesen Monat habe ich meine Bastelei mit dieser Babykarte angefangen.Die Nachbarin hatt bestimmte Vorgaben gemacht.Das Papier und Motiv hat sie sich ausgesucht,die Gestaltung war mir überlassen.Aber schlicht sollte sie sein.Ich hoffe die Karte gefällt euch auch ein wenig.

Callenges:
1.Whiff of Joy Challenge # 106-Sketch
2.Oldie but a Goodie Challenge #20-Lots of Layers
3.New Belles´n Whistles-Anything Goes
4.2 Sisters Challenge #41-Anything Goes
5.Our Creative Corner-Beautiful Baby
Danke fürs schauen.
LG Kathi

Kommentare:

Michele hat gesagt…

Such a gorgeous card Katharina. Love the image and the colours also. Thanks for joining us this week at WOJ Challenge. Hugs Michele x

Jennifer Rzasa hat gesagt…

Very sweet, with great colors and pattern! Thanks for playing along with us this week at Our Creative Corner!

Kathy hat gesagt…

This is such a sweet card!! The colors are so pretty and the papers are gorgeous!!
Thanks so much for joining us at Belles and Whistles!
:)Kathy

Anne H. hat gesagt…

Such a sweet card!
An adorable image and beautiful colors. Great take on the sketch.
Thanks for joining us at WOJ-Challenges.
Anne

Sharon hat gesagt…

What a precious card! I love your use of blues and browns. Simply amazing! Thank you for playing along with us @ OCC. I hope that we see more of your work, soon!

*Vicki* hat gesagt…

Oh wow!! This is so precious with your soft colors and design! I love it!! Thanks so much for joining in our Belles n’ Whistles Challenge! “anything goes” last week! Smiles, *Vicki* ~ Belles n’ Whistles Designer

Chris Olsen, Glowbug hat gesagt…

Wow!I love the colors and details!Beautiful jo with the coloring on Willow!!!!hanks for joining us at WOJ-Challenges.
Hugs,
Chris

Chelsea hat gesagt…

Such a sweet card. Adore the image and your take on the WoJ sketch, thanks for joining us.

With Love.

Kirsty Vittetoe hat gesagt…

Simply delightful, thanks for sharing!
hey, I have a giveaway here, please come join in the fun!
http://www.pixiedustpaperie.blogspot.com/