Follower

Über mich

Mein Bild
Hi,ich bin die Kathi. Bin seit Jahren leidenschaftliche Bastlerin. Seit acht Jahren gestalte ich meine Karten selber und seit Anfang des Jahres auch Stempelsüchtig.

Donnerstag, 22. September 2011

Christmas Chopping

Hallo meine Lieben.Gerade eben ist diese Karte fertig geworden.Mir war irgendwie nach schlicht zumute.

Challenge:
1.Alphabet Challenge-Q for Quick and Simple
2.Totally Papercrafts Challenge #84-Clean and Simple
3.Mark´s Finest Paper Challenge #73-One Layer Card
4.Stamp with Fun Challenge #129-Alles Geht
5.Truly Scrupmontious Challenge #66-Clean and Simple
6.Hanna and Friends Challenge #112-Anything Goes
7.Lili of the Valley Challenge #113-Aqua,White and Glitter
Danke fürs schauen.
LG Kathi

Kommentare:

Lorraine A hat gesagt…

Gorgeous card Katharina :-) the image is lovely and I love the CAS design and sentiment ,, stunning ! :-)

thanks for joining us on the Totally Papercrafts Challenge :-)
luv
Lols x x x
please consider turning off word verification x

Designing with Debbie hat gesagt…

What a cute card. I love the coloring and the glitter on the hat. Very pretty. Thanks for playing along with us here at Speedy the Cat's Friends challenge this week. Hope to see you again next week.

Janeen hat gesagt…

beautiful coloring and such a cute image. Thanks for playing in the one layer challenge with friends of speedy the cat. We appreciate you.

Lesley hat gesagt…

Beautiful card, such a sweet image! Thanks for taking part in the Alphabet Challenge xx

Tina46 Kreativblog hat gesagt…

wonderful sweet card !!thanks for joining in our challenge.
hugs
tina46
swf-dt

kuya hat gesagt…

Huhu Kathi!

Die Karte ist superschön geworden. Meine Hochachtung, daß du so tolle Clear & Simple Cards hinkriegst, das kann ich ja gar nicht *lach*.

Danke für deine Teilnahme bei Stamp with Fun!

LG,
Heike

Kimba-Slydog hat gesagt…

Ach wie schön!!!!! Super, diese schlichte Art.

Danke für's Mitmachen bei Hanna and Friends.

Liebe Grüße,
Nicole

Beth hat gesagt…

Oh wow I love this! Such a sweet image and the doodled frame is perfect! Thanks for joining in with the Truly Scrumptious challenge!

Love Beth xx

Anja's KortKreasjoner hat gesagt…

this is just too cute. Thank you for joining us at Truly Scrumptious this fortnight. Hope to see you in our next challenge.
Hugs, Anja

Steffi hat gesagt…

Ganz ehrlicht ... ich mag clean and simple ja auch total und Deine Karte ist der HAMMER !!! Super schön und man kann sich richtig auf den Winter freuen, wenn man die sieht :)