Follower

Über mich

Mein Bild
Hi,ich bin die Kathi. Bin seit Jahren leidenschaftliche Bastlerin. Seit acht Jahren gestalte ich meine Karten selber und seit Anfang des Jahres auch Stempelsüchtig.

Donnerstag, 29. September 2011

Der Herbst ist da!

Hallo meine Lieben.Heute zeige ich euch meine erste Herbstkarte für dieses Jahr.Die Karte habe ich für meinen Kartenvorrat gewerkelt.

Challenges:
1.Crafts 4 eternity Challenge #38-Autumn Days
2.Crafty Catz Weekly Challenge #101-Autumn
3.Stempelsonne Challenge #46-Der Herbst ist da!
4.Challenge up your life #53-Sketch
5.Make it all with love Challenge #13-Anything Goes
6.Critter Sketch Challenge #84-Anything Goes
7.Stamps & Fun Challenge #66-Anything Goes
8.Crafting for all Seasons Challenge #10-Fall Colors
9.Fab´n´Funky Challenge #92-1 Ribbon,2 Pattern Papers and 3 Buttons,Brads or Gems
10.Penny´s Paper-Crafty Challenge #63-Anything Goes
11.Simon Say Stamp!Challenge-Anything Goes
12.Kartenallerlei Challenge #37-Herbst
13.4 Crafty Chicks Challenge #57-Anything Goes
Danke fürs schauen.
LG Kathi

Kommentare:

Julia hat gesagt…

eine sehr schöne Herbstkarte. gefällt mir gut
danke, dass du am challenge von make all with love teilgenommen hast.

Leanne hat gesagt…

Cool card, thanks for playing our Anything Goes challenge at 4 Crafty Chicks!

Janette hat gesagt…

Fab card, love the image, it is such fun, thanks for sharing it with us at CraftyCatz this week.xx

pinky hat gesagt…

So gorgeous! Thanks for joining us at C4E this week.
Pinky

Dreja hat gesagt…

Die ist ja klasse geworden! Super!

Schön daß du bei der Sonnenchallenge mitmachst.

LG Dreja

Bella´s Bastelecke hat gesagt…

Dein Kärtchen ist ja herzallerliebst. Passt alles wunderbar zusammen. Vielen lieben Dank fürs mitmachen bei SFC……
LG
Bella

Line´s world hat gesagt…

Schlicht und so schön! Gefällt mir sehr. Vielen Dank für deine Teilnahme bei Kartenallerlei
lg Line

Mandy hat gesagt…

Gorgeous card Kathi, the image is so cute, a perfect fall card.
Thanks for joining us at Simon Says Stamp for our anything goes challenge, you can enter as many times as you like so please feel free to join us again :)
hugs Mandy xx

Jacq hat gesagt…

Hi there,
Just Gorgeous!!! Love the adorable image you've used, the dp, the colour scheme is gorgeous too. Love the layout and the embellishments. Coloured so beautifully. Thanks for joining us at Critter Sketch and Good Luck. Hope to see you joining us again.
Hugs Jacqui xxx

juli77 hat gesagt…

Eine ganz tolle Karte!! Vielen Dank für deine Teilnahme bei CUYL. LG ... Judith

Seija hat gesagt…

Liebe Katharina, deine Karte ist wunderschön, tolle warme Farben!
Danke für deine Teilnahme an der Stempelsonnenchallenge!
Lg Michi

Tamie hat gesagt…

oh loving the fall colors on your card and image. Thank for sharing it with us at 4 Crafty Chicks.

michele hat gesagt…

Fabulous autumn card thanks for joining us at C4E hugs x

Ginny hat gesagt…

fab card. Thanks for joining us at Fab'n'Funky this week

Kirsty Vittetoe hat gesagt…

That is awesome! Thanks for sharing!
Hey, Pixie Dust Paperie is celebrating ONE with a giveaway and lots of specials, please come join in the fun!
http://www.pixiedustpaperie.blogspot.com/

heidy hat gesagt…

Fabolous card Katharina!
thanks for joining fab'n'funky this week!
Hugs Heidy

Steffi hat gesagt…

wow - die Karte sieht toll aus und mir gefällt das Motiv auch total.

stephanne hat gesagt…

Awwww, this is so cute!!! What a darling image and I love your autumnal colours, very nice!!
hugs, stephanne

Alice Wertz hat gesagt…

this is so pretty and sweet! love it!