Follower

Über mich

Mein Bild
Hi,ich bin die Kathi. Bin seit Jahren leidenschaftliche Bastlerin. Seit acht Jahren gestalte ich meine Karten selber und seit Anfang des Jahres auch Stempelsüchtig.

Sonntag, 8. Januar 2012

Frohes neues Jahr

wünsche ich allen.Hallo meine Lieben.Ich habe es wieder mal geschaft ein Kärtchen zu werkeln.Ich hoffe es gefällt euch ein wenig.

Challenges:
1.Craft your Passion Challenge #91-Anything Goes+Distressing
2.Stamps & Fun Challenge #79+80-Schnee
3.Stamp R Us Challenge-What you got for Christmas or Anything Goes
4.Stempeleinmaleins Challenge #24-Sketch
5.Bearly Mine Challenge #26-Anything Goes
6.Creative Card Crew Challenge #1-Snow Day
7.Everybody-Art-Challenge #173-Schnee
8.Papertake Weekly Challenge-Anything Goes
9.Top Tip Tuesday Challenge #67-Anything Goes
10.Crafts and Me Challenge #66-Anything Goes
11.Creative Belli Challenge #134-Snowflakes
12.Steckenpferdchen Challenge #19-Alles,nur nicht weihnachtlich
13.Do you stack up? Challenge #53-Let it Snow
Danke fürs schauen.
LG Kathi

Kommentare:

Leanne hat gesagt…

What a gorgeous card - that image is so cute!

Thank you for joining us at Top Tip Tuesday! Hope to see you again!

Hugs
Leanne xx

~* Jay Jay *~ hat gesagt…

Deine Karte ist total süß geworden und so schön winterlich. Vielen Dank für's Mitmachen beim SEME!

Liebe Grüße
von Jay Jay

WencheP hat gesagt…

This is such a beautiful card, I love the penguin on skates! Thanks for joining us at Do You Stack Up.

-Wenche

Kellylouj hat gesagt…

Such a lovely card I always love snowflakes! Thanks for joining us at the creative card crew challenge this fortnight.

Kelly x

Natascha hat gesagt…

Deine Karte gefällt mir richtig gut. Der Pinguin ist ja süß. Danke für`s Mitmachen beim SEME und viel Glück.
Liebe Grüße, Natascha

Emma H hat gesagt…

So cute and frosty - love that little penguin! Thanks for joining Craft Your Passion's distressing challenge this week!

scrap joanny hat gesagt…

eine sehr suesse Karte - thanks so much for playing with craftyourpassionchallenges - hugs Joanna

Robin Parker hat gesagt…

What an adorable little penguin. Love the color combination. Thanks for sharing on the Belli Challenge for Snowflakes.

Shannon White hat gesagt…

OMGoodness what a Darling image! Love all the Fabulous snowflakes and sparkle too! Just Wonderful! Thanks so much for playing along with us at Stamps R Us! 8-)

Bella´s Bastelecke hat gesagt…

Hallo,
da hast du eine wunderschöne Karte gewerkelt…..mir gefällt sie super gut, das Motiv ist total süß!.....
danke fürs mitmachen bei SFC……

LG
Bella

Carol L hat gesagt…

What a cute little image, and I love all the snowflakes you added! Thanks for playing along with Stamps R Us!

Andrea hat gesagt…

Such a lovely project, thanks for joining us at Papertake Weekly, Andrea x

Ren-Yi hat gesagt…

Eine wunderschöne Karte - super suess. Danke für's mitmachen bei DYSU.

Heike hat gesagt…

ahhhhh, die ist ja süsssssssss. Danke fürs mitmachen bei der Steckenpferdchen Challenge und viel Glück.

Lg.Heike

Flutterby Trina hat gesagt…

very cute! love the snowflakes, thank you for playing along with us this week at TTT, good luck and hope to see you again soon x

Stampin'Piper hat gesagt…

WOW, die ist ja süß geworden! Find ich richtig klasse! Vielen Dank für's Mitmachen beim SEME und viel Glück!

Liebe Grüße Tanja

Jackie hat gesagt…

Adorable image and super card, love the distressing. Thank you for sharing with us at Bearly Mine, good luck. hugs Jackie x

Shelly Schmidt hat gesagt…

Very pretty card- love the cute image and the layout you used! Thanks for joining us at the Belli Challenge- we hope you will join us for the next challenge!