Follower

Über mich

Mein Bild
Hi,ich bin die Kathi. Bin seit Jahren leidenschaftliche Bastlerin. Seit acht Jahren gestalte ich meine Karten selber und seit Anfang des Jahres auch Stempelsüchtig.

Montag, 16. April 2012

Happy Birthday

kleiner Mann.Hallo meine Lieben.Heute zeige ich Euch wieder eine Karte meines Voorrates.Verwendet habe ich Papiere von Creative Memories,Stanzer von Fiskars und Creative Memories,Stempelkissen von StazOn,Aquarellstifte Albrecht Dürer von Faber Castel,Raindrops und Kleber.Ich hoffe die Karte gefällt Euch ein wenig.

Challenge:
1.ABC Challenge-N for Neutral
2.All that scraps Challenge-Anything Goes
3.Creative Belli Challenge #141-Children
4.7 Kids Challenge #45-Die Cuts/Punches
5.Trully Scrumptious Challenge #78-Sketch
6.Stempelsonnen Challenge #60-Happy Birthday+Stanzschablonen/Stanzen
7.Our Creative Corner Challenge-Our Boys and Their Toys
8.Sir Stampalot Challenge-Happy Birthday
9.Simon say stamp and show Challenge-Anything Goes
Danke fürs schauen.
LG Kathi

Kommentare:

Craft Addicts - Tracy Evans hat gesagt…

Adorable card, love the colour palette. Tanks so much for joining in the Simon Says Stamp and Show Challenge. Tracy x

Dreja hat gesagt…

Ganz toll gemacht! Super!

Vielen Dank für deine Teilnahme an der Stempelsonnenchallenge.

LG Dreja

Candy C hat gesagt…

What a sweet card! Love the different patterns you have included all on one card front...stripes, stars and polka dots! They look great together. Your colorizing of your boy is very good and works well with your color palette. Thanks for joining us at Simon Says Stamp and Show. <3 Candy

brenda hat gesagt…

A really sweet card Katharina and lovely fresh colours.

But afraid you have combined more challenges than Stampalot rules allow (listed top of our blog).

But there is still plenty of time to join in with another of your lovely cards.

B x

Tina hat gesagt…

Eine süße Karte.
Vielen Dank für die Teilnahme an der Stempelsonnenchallenge.
LG Tina

Mandy hat gesagt…

Gorgeous card,love the sweet image and colours...Thanks for joining in with us at Truly scrumptious,hope to see you next time....
Mandy x

Stine hat gesagt…

Ein tolles Kärtchen.
Vielen Dank für Deine Teilnahme bei der Stempelsonnenchallenge.
LG Stine

Kat hat gesagt…

Beautiful I love it.

sara hat gesagt…

beautiful card love the image thanks so much for joining us at truly scrumptious this week
hugs sara x x

Paige hat gesagt…

Thank you for joining us at Creative Belli with your sweet card!