Follower

Über mich

Mein Bild
Hi,ich bin die Kathi. Bin seit Jahren leidenschaftliche Bastlerin. Seit acht Jahren gestalte ich meine Karten selber und seit Anfang des Jahres auch Stempelsüchtig.

Mittwoch, 11. April 2012

Liebe verschönert das Leben

Hallo meine lieben Leser.Diese Karte ist gerade eben fertig geworden.Mein Vorrat muß mal wieder so langsam aufgestockt werden.

Challenge:
1.Create with Connie and Mary Challenge #196-Sketch
2.Delightful Challenge-Fantasy
3.The Pink Elephant Challenge #143-Flowers
4.Totally Papercrafts Challenge #111-Bingo.Flowers,Lace,Pink
5.My Time to Craft Challenge #177-Fairy Nice
6.ABC Challenge-Magical
7.Crafty Crations Challenge-Flower Power
Danke fürs schauen.
LG Kathi

Kommentare:

Susan Flynn hat gesagt…

What a pretty card I love the soft colours you have chosen and the pretty lace complements it beautifully! Thanks for joining us this week at Delightful Challenge for our Fantasy Challenge, hugs Susan x

rosalien hat gesagt…

Fantastic, I love the image and the fairytail look. Thanks for joining DC.

Hugs, Rosalien

Lindsey hat gesagt…

Beautiful card, love the soft colours you used. Thanks for joining us this week at Crafty Creations Challenges!

Lesley hat gesagt…

Very pretty card! Thank you for taking part in the MTTC challenge xx