Follower

Über mich

Mein Bild
Hi,ich bin die Kathi. Bin seit Jahren leidenschaftliche Bastlerin. Seit acht Jahren gestalte ich meine Karten selber und seit Anfang des Jahres auch Stempelsüchtig.

Donnerstag, 23. August 2012

Schmetterlings Verschluß Karte

Hallo meine Lieben. Nachdem der Urlaub und der ganze Hochzeitsstreß vorbei sind,habe ich mal wieder gebastelt.Diese Karte ist gerade fertig geworden.Ich hoffe sie gefällt Euch ein wenig. So sieht die Karte im geschloßenen Zustand aus...
und so im offenen Zustand.
Challenges: 4 Crafty Chicks Challenge #104-Sketch Danke fürs schauen. LG Kathi

Kommentare:

Leanne hat gesagt…

Thanks for playing our sketch challenge at 4 Crafty Chicks! Love the image you colored, and the butterflies are soooooo wonderful! TFS!

Tamie hat gesagt…

I am loving your butterflies, they are simply gorgeous! The image you used is stunning and your coloring is beautiful. Thank you so much for sharing your wonderful creation with us at 4 Crafty Chicks.

Lori hat gesagt…

Super cute!! Thanks for joining us at 4 Crafty Chicks this week for our sketch challenge!

Corrinne Quinn hat gesagt…

Such an elegant creation! Those butterflies and border (by the image) are just stunning :)

I welcome you to join me at Tuesday Alchemy http://tuesdayalchemy.blogspot.com/ for our newest challenge - I would enjoy seeing what you come up with!

Lots of joy,
Corrinne