Follower

Über mich

Mein Bild
Hi,ich bin die Kathi. Bin seit Jahren leidenschaftliche Bastlerin. Seit acht Jahren gestalte ich meine Karten selber und seit Anfang des Jahres auch Stempelsüchtig.

Montag, 3. September 2012

Einfach nur so...

ist diese Karte heute entstanden.Hallo meine lieben Leser.Ja,ich habe mal wieder etwas gewerkelt.In letzter Zeit stehe ich so auf diese zarten Farben.Ich hoffe die Karte gefällt euch ein wenig.
Challenge: 1.Annabelle Stamps Challenge #53-Sketch 2.Crafty Catz Weekly Challenge #148-3 Embelishment,2 Papers and 1 Image 3.Simon Say Stamp Challenge-Anything Goes 4.7 Kids Challenge-Anything Goes 5.All That Scraps Challenge-Anything Goes. Danke fürs schauen. LG Kathi

Kommentare:

carol hat gesagt…

lovely card, thanks for sharing with Us at CRAFTY CATZ X Carol

carol hat gesagt…

sorry me again as it took three attempts to leave comments, why not take this off and have your comments controlled by you.

lostinpaper hat gesagt…

Sooo beautiful!
Thanks for sharing with us this week at AnnaBelle Stamps!

sassy hat gesagt…

what a gorgeous and so cute card thans for joinin gin with us at Crafty Ctaz...sassyxx

cheiron hat gesagt…

Fabulous card! Thanks for playing along with us at the Simon Says Stamp Challenge Blog! Cheiron

Holly AKA KopyKat hat gesagt…

She is so adorable and I love the dp you used. Thanks for playing with us over at ATS!!!

sassy hat gesagt…

love this card its full of cuteness...adorable thanks also for joining in with us at Carfty Catz...sassyxxx

Marion hat gesagt…

Very sweet card. Thanks for playing along with us at AnnaBelles this week.

AnnaBelle Stamps Blog hat gesagt…

Love the sketch rotated and such a sweet image!
TFS with us :)
Andrea

Sue W hat gesagt…

What a beautiful image ! Lovely card for the AnnaBelle Stamps Challenge thanks for joining us!