Follower

Über mich

Mein Bild
Hi,ich bin die Kathi. Bin seit Jahren leidenschaftliche Bastlerin. Seit acht Jahren gestalte ich meine Karten selber und seit Anfang des Jahres auch Stempelsüchtig.

Donnerstag, 6. September 2012

Pretty in Pink

Hallo meine Lieben.Gerade fertig geworden ist diese Karte,wieder mal für meinen Vorrat.Ich hoffe sie gefällt Euch ein wenig.
Challenge: 1.Just Magnolia Challenge #172-Pretty in Pink. 2.Stampin for the Weekend Challenge #16-Pearls and Swirls. 3.The Sweet Stop Challenge #174-Sketch. 4.Catared Crop Challenge-Pink. 5.The Ribbon Girls Challenge-Pearls. Danke fürs schauen. LG Kathi

Kommentare:

Monika/Buzsy hat gesagt…

What a darling card. Love the sweet image, the coloring. The pink shades look great. Also love the beautiful flower and pearl embellishments. Thank you for playing along with us at The Sweet Stop this week.

Ribbon Girl hat gesagt…

Gorgeous card - thank you for joining in with the Ribbon Girl monthly card challenge to add pearls, Mary G x

Sweet Fairy hat gesagt…

What a stunning card. So beautiful design. I have worked for the Print VIP cards company and this design inspire me so much. I really appreciate this adorable design. Thanks for sharing.

Dunja Dücker hat gesagt…

Die Karte ist ja total herzig geworden. Die Tilda ist süß und schön coloriert.

ganz liebe Grüße
Dunja (die jetzt öfters mal vorbeischaut)