Follower

Über mich

Mein Bild
Hi,ich bin die Kathi. Bin seit Jahren leidenschaftliche Bastlerin. Seit acht Jahren gestalte ich meine Karten selber und seit Anfang des Jahres auch Stempelsüchtig.

Donnerstag, 15. November 2012

Happy Holidays

Hallo meine Lieben.Gerade fertig geworden ist dies bezaubernde Karte.Wie ihr seht komme ich so langsam aber sicher in Weihnachtsstimmung.Es macht so viel Spaß die vielen Challenges nachzubasteln.Ich hoffe die Karte gefällt euch ein wenig.
Challenge: 1.Critter Sketch Challenge #141-Sketch. 2.Fussy and Fancy Challenge #75-Pearls and Flowers. 3.Stempelsonnen Challenge #75-Ein Geschenk für dich. 4.Totally Paper Crafts Challenge #142-Cute and Girly. 5.Incy Wincy Designs Challenge-Girl Power. 6.Magnolia Licious Challenge-Stickles or Glitter. 7.Midweek Magnolias Challenge #37_Oh Christmas Tree. 8.Simply Magnolia Challenge-Easel Card. Danke fürs schauen. LG Kathi

Kommentare:

inge hat gesagt…

Gorgeous card Katharina, love the soft colours. Thanks for sharing at Simply Magnolia.

XX Inge

Dreja hat gesagt…

Eine zauberhafte Karte! Gefällt mir sehr gut.

Danke für deine Teilnahme an der Stempelsonnenchallenge.

LG Dreja

Valou ALLARD hat gesagt…

Wowwww! very beautiful card! I love the shape and the details! colouring perfect! thanks for playing with Critter sketch this week.We hope see you again the next challenge.

Laine hat gesagt…

Such a cute card Catherine. Tilda looks fabulous and the detail on your card is delightful.
Thank you for joining us at TPC this week.
Hugs
Laine
X

Martinas Welt hat gesagt…

Was für ein süßes Kärtchen! Hast es ja gerade noch zu unsere Challenge bei der Stempelsonne geschafft! =) Sehr schön!!!
Vielen Dank fürs Mitmachen!
Liebe Grüße
Martina

Cathy Lee hat gesagt…

Lovely card, this is one of my favorite Tilda stamps. I love the gorgeous pearls on your tree and festive papers. Thank for sharing it with us at Magnolia-licious.
Hugz,
Cathy Lee

sgc hat gesagt…

How Cute! You did a wonderful job with our sketch. Thanks for playing in the Critter Sketch Challenge.

recollectionalley hat gesagt…

Great job! Thank you for joining us at Critter Sketch this week!

Janea
Recollection Alley

kaiahobid hat gesagt…

Oh.. this is so so adorable. Love it! Thank You for playing along with us at Incy Wincy Challenge!
Kaia, DT

Suzi hat gesagt…

Very pretty card, nice shape, colour combo and such a sweet Tilda. Thank you for joining us over at Midweek Magnolias.
Hugs
Suzi x

Eulanda hat gesagt…

So very soft and pretty. Great Tilda choice and nice coloring as well. Thank you so much for joining us at Magnolia-licious. Hope to see you back! Hugs!

Debbie D (Padster) hat gesagt…

beautiful card - love the pearl tree decorations - thanks for sharing with Fussy and Fancy Friday
Hugs
Debbie xx

Tina Makuc hat gesagt…

What a beautiful card Katharina!!
Love the layout and the tree is soooo cute.. Great colouring!!
Thanks for playing with us at Midweek Magnolias..
Hugs, Tina