Follower

Über mich

Mein Bild
Hi,ich bin die Kathi. Bin seit Jahren leidenschaftliche Bastlerin. Seit acht Jahren gestalte ich meine Karten selber und seit Anfang des Jahres auch Stempelsüchtig.

Freitag, 16. November 2012

Tilda in braun

Hallo ihr Lieben. Heute zeige ich euch ein Kartchen das wiederum für meinen Kartenvorrat gemacht ist.Ich bin hin und weg von der Karte.Ich hoffe sie gefällt euch genauso wie mir.
Challenge. 1.Sketch Saturday Challenge #233-Sketch. 2.A Gem of Challenge #59-Ribbon & Lace. 3.Lovely hÄnglar or sweet Magnolia #56-Dies or Punches. 4.Dutch Magnolia Lovers Challenge #44-Anything Goes with a Button on it. 5.The Cutie Pie Challenge #31-Brown and Cream Christmas. 6.Crafts and Me Challenge #110-Untraditional Christmas Colours. 7.Divas by Design Challenge #61-Anything Goes. 8.Penny´s Paper Crafty Challenge #102-Anything Goes. 9.Stampavie and More Challenge #181-Swirls and Pearls. Danke fürs schauen. LG Kathi

Kommentare:

Sazzle hat gesagt…

I love this Tilda with a vintage feel to her and all those lovely embellies too :-)

Thanks for joining us over at A Gem of a Challenge for our ribbon and lace challenge - good luck!

xx Sazzle xx

Riadesign hat gesagt…

Hoi Lovely Hanglar or Sweet Magnolia lover
What A great card you have made Lovely colors and a sweet image! Thanks you for joining us at the Lovely Hanglar or Sweet Magnolia challenge blog hope to see you next time
hugs Ria
come and check out my blog and become a follower

Shilpi Gupta hat gesagt…

Stunning one. Thanks for joining at Pennys.
Hugs,
Shilpi

Niki Rowland hat gesagt…

Wow love that card, great image beautifully coloured and love the colour combo too. Thanks for joining us at Sketch Saturday, Niki xx

* Üla * hat gesagt…

This is a beautiful and lovely card. Thank you for joining our challenge at DML.
hugs Ula

Becky hat gesagt…

Gorgeous card, I love the Tilda you have used.
Than you for joining in with the cutie pies and good luck.
Becky xx

Mona Eidhammer hat gesagt…

Oh my goodness...this is truly stunning! Thanks so much for joining in our "non traditional Chrismascolours" challenge over at Crafts and Me. Hugs..Mona

Tracey T hat gesagt…

What a gorgeous card! I love the image and your colouring is gorgeous. Thank you for playing at Lovely hAnglar or Sweet Magnolia! Tracey x

nicolet hat gesagt…

This card is really stunning.
Thanks for joining us at LHoSM.
Hugs Nicolet

Crafty Moone Cards hat gesagt…

This is beautiful, thanks for joining us at Cutie Pies. Sue x

Juny84 hat gesagt…

Hallo Kathi,
deine Karte ist super schön geworden ! Das braun und die Tilda sind toll.

Danke fürs mitmachen bei Stampavie and more.
LG Jenny

Kiki hat gesagt…

Boah, sieht die klasse aus! Monochrome Karten finde ich immer total edel!

LG, Kiki

PS: Vielen Dank auch für's Mitmachen bei Stampavie & more.

hauiline hat gesagt…

Hallo Kathi,

ich habe heute erst entdeckt, dass du einen Blog hast *schäm*. Deine Karte gefällt mir auch sehr gut, die tollen Farben und die superschöne Coloration!

Liebe Grüße
Anja