Follower

Über mich

Mein Bild
Hi,ich bin die Kathi. Bin seit Jahren leidenschaftliche Bastlerin. Seit acht Jahren gestalte ich meine Karten selber und seit Anfang des Jahres auch Stempelsüchtig.

Dienstag, 15. Januar 2013

Happy Birthday

Hallo meine Lieben.Heute zeige ich euch eine schlichte Geburtstagskarte.Ich finde die Eule so schön.Ich hoffe ihr auch.
Challenge: 1.Chocolate,Coffee & Cards Challenge #30-For the Birds. 2.Totally Papercrafts Challenge #149-Ribbon. 3.Allsorts Challenge #189-Dies and Punches. 4.Sweet Stamps Challenge-Anything Goes. Danke fürs schauen. LG Katharina

Kommentare:

Samantha hat gesagt…

haha! what a great wise owl he is! love your layout too!
Thanks for Playing along with us this time at Allsorts, hugs Samantha :0)

Deanne Clarke-Saunders hat gesagt…

Cute card!!!! Thanks for participating in our Chocolate,Coffee and Cards challenge!!

~DEANNE~

sue w. hat gesagt…

Love the layout and the owl is soo cute. Thanks for joining us at Totally Papercrafts.
Hugs Sue W.

Tamara Morton hat gesagt…

Wonderful project, thank you for joining us at Sweet stamps. Good luck in the draw.
Hugs
Tamara x