Follower

Über mich

Mein Bild
Hi,ich bin die Kathi. Bin seit Jahren leidenschaftliche Bastlerin. Seit acht Jahren gestalte ich meine Karten selber und seit Anfang des Jahres auch Stempelsüchtig.

Donnerstag, 14. Februar 2013

Für Dich-von mir

Hallo meine Lieben. Heute zeige ich euch eine Valentinskarte,die gestern fertig geworden ist.Die Karte ist für eine liebe Bastelfreundin.Ich hoffe ihr gefällt die Karte. Challenge: 1. Sisters Challenge #130-Hearts. 2.A Gem of a Challenge #66-Hearts/Valentines. 3.Allsorts Challenge #196-Valentines. 4.Crafty Calendar Challenge-Love and Marriage. 5.Mark´s Finest Papers Challenge #146-Love. 6.Stempel - Magie Challenge #77-Herz und mit Liebe gemacht. Danke fürs schauen. LG Kathrina

Kommentare:

Svenja Koob hat gesagt…

Der Hase ist ja zum Knutschen!!!

LG Svenja

Wendy L hat gesagt…

Lovely cutie card, great image, thanks for playing at Allsorts. xx

Winnie and Patty hat gesagt…

What a cute card! Love the bunny image! Thanks for playing along with us this week at Speedy Fox and Friends blog challenge!

Christine hat gesagt…

Lover this cute valentine creation gorgeous colours & design

Thanks for sharing with us at AGOAC this time.

smiles Christine x

craftyeyes hat gesagt…

lovely card thanks for sharing with us at 2 sisters Tracy x

lynne hat gesagt…

What a gorgeous card. Love the cute image and the Memory Box border die...perfect!
Thanks for joining us at Crafty Calendar this month for our Love and Marriage challenge!
Lynne x

Margrit hat gesagt…

Katharina,
Deine Karte ist einfach traumhaft schön!!!
LG Margrit