Follower

Über mich

Mein Bild
Hi,ich bin die Kathi. Bin seit Jahren leidenschaftliche Bastlerin. Seit acht Jahren gestalte ich meine Karten selber und seit Anfang des Jahres auch Stempelsüchtig.

Donnerstag, 21. Februar 2013

Taschenkarte zum Geburtstag

hallo meine Lieben. heute zeige ich euch eine Taschenkarte - oder wie auch immer man diese Karte nennen mag - die habe ich für eine liebe Bastlerin für den Kartentausch bei den Stempelhuehnern gewerkelt,und da sie bald Geburtstag hat habe ich ihr in das Taschenfach eine Kleinigkeit reigemacht. Ich hoffe sie gefällt euch ein wenig. So sieht die Karte aus und so sieht die Innenseite aus. Challenge. 1.A Gem of a Challenge #67-Dies & Punches. 2.Stamping Sensations Challenge-Fur and Feather. 3.Lexi´s Creations Challenge #84-Monochromatic. 4.ABC CHallenge-H for Happy Birthday. 5.Crafting for all Seasons Challenge #46-Dies and Punches. 6.Penny´s Paper-Crafting Challenge #115-Anything Goes. 7.7 Kids Challenge #67-Happy Birthday. Danke fürs schauen. LG Kathi

Kommentare:

Svenja Koob hat gesagt…

Ich hab die süße Karte schon bei den Stempelhühnern bewundert! Die ist dir soooo gut gelungen und die Motive sind so süß und das Papier, ach einfach alles! Gefällt mir unglaublich gut!

LG Svenja

Lynne K hat gesagt…

What a lovely card! Gorgeous image and beautiful colours. Thanks for sharing it with us at Stamping Sensations this month, and good luck.

Lynne

brenda hat gesagt…

What really lovely card and lovely shades of lilac Katharina.

Thanks so much sharing with us at Stamping Sensations challenge.

B x

mags hat gesagt…

A lovely card. Super cute image and great colours. Thanks for sharing with us at AGOAC and good luck.
Mags
x

cotnob hat gesagt…

This is a lovely card, such a sweet image and pretty colours.
Thank you for joining us at Crafting for all Seasons.
Pauline
x

Shea hat gesagt…

What a precious card! Those images are just too adorable, and you've colored them beautifully. Thanks so much for joining us at AGOAC this week!

Paper Tails hat gesagt…

Beautiful card! Your card design is great. Love the colors. Thanks for joining us at 7 Kids College Fund.

Karen

pinky hat gesagt…

This is really sweet. Thanks for joining us at Stamping Sensations this month.
Pinky

Craftin Suzie (Susan Flynn) hat gesagt…

Such an adorable image and card! Thanks for sharing with us at Lexi's Creations for our Monochrome challenge hugs Susan x

Laurian hat gesagt…

How lovely!
Thanks for joing us at Penny's Paper Crafty and I hope we see you again soon!

Hugs

Laurian

Jenn hat gesagt…

Very cute card, I love both of the images! Thanks for joining us at ABC Challenges.

Melanie hat gesagt…

Your card is amazing!!!
Thank you soo much for taking part in our "anything goes" challenge.
Hope to see you again in our new challenge.

Hugs,
Melanie
(DT Penny's Paper Crafty Challenges)

Jani hat gesagt…

Eine richtig tolle Karte!
Vielen Dank für deine Teilnahme bei CFAS!
Lg Jani