Follower

Über mich

Mein Bild
Hi,ich bin die Kathi. Bin seit Jahren leidenschaftliche Bastlerin. Seit acht Jahren gestalte ich meine Karten selber und seit Anfang des Jahres auch Stempelsüchtig.

Dienstag, 12. Februar 2013

Valentinsgrüße

Hallo meine Lieben. Heute zeige ich euch eine ganz einfache Karte.Ich finde diese Ministempel und passende Stanze sehr,sehr gut.Ich hoffe die Karte gefällt euch genau so sehr wie mir.
Challenge: 1.Charisma Cardz Challenge #5-Love. 2.Dutch Dare Card Challenge #203-Be Mine. 3.Card Makin Mamas Challenge-Love. 4.Crafts 4 Eternity Challenge #110-Be My Valentine. 5.Crafty Catz Weekly Challenge #169-Love is in the Air. 6.Totally Papercrafts Challenge #153-Valentines or Love. Danke fürs schauen. LG Kathi

Kommentare:

Cat's sCrap hat gesagt…

Magnificent card. Wonderful graphic effect. Beautiful cameo of pink. Very elegant ! Bravo !

Thanks for joining us at Charisma Cardz !

Hugs from France.
Catherine.

PaperDaisies hat gesagt…

Love your card. It is very effective. Wonderful job. Thank you for joining us over at Crafty Catz. Hugs Nina

Wendy hat gesagt…

Beautiful card...Thanks for joining us at Totally Papercrafts this week.
Wendy xx

Margrit hat gesagt…

eine sehr schöne Valentinskarte,
schlicht und einfach und dabei sehr Wirkungsvoll.

LG Margrit

Laine hat gesagt…

Such a beautiful CAS style card. Thank you for sharing your project with us this week at Charisma Cardz.
Laine
xx

Guylaine hat gesagt…

Very pretty card! I love the look simple and effective.
Thank you for playing with us this week at Craft 4 Eternity.

Carla hat gesagt…

How pretty and classy! I love the shades of pink you used! Thanks for joining us at Dutch Dare this week!

tilly's crafts hat gesagt…

great card, love that layout! Thanks for joining us at CraftyCatz! Kim x

Sara hat gesagt…

so so cute, thanks for playing along with CMM!