Follower

Über mich

Mein Bild
Hi,ich bin die Kathi. Bin seit Jahren leidenschaftliche Bastlerin. Seit acht Jahren gestalte ich meine Karten selber und seit Anfang des Jahres auch Stempelsüchtig.

Freitag, 8. März 2013

Genesungskarte

Hallo meine Lieben.Heute zeige ich euch eine Genesungskarte mit dem tollen Schweinchen Motiv.Ich finde das Motiv so passend für so eine Art Karte.Die Anleitung für die Karte findet ihr hier.Ich hoffe euch gefällt die Karte ein wenig. Im Inneren der Karte ist auch noch Platz für ein taschentuch. Challenge: 1.Stamptacular Challenge #205-Sketch. 2.Sweet Stamps Challenge #107-Green. 3.Crafty Creations Challenge #212-Green. 4.7 Kids Challenge #68-Anything Goes. 5.Simon say Stamp! Challenge-A Bit O´Green. 6.Card Makin Mamas Challenge-Green. Danke fürs schauen. LG Kathi

Kommentare:

Penny hat gesagt…

What a beautiful card with such an adorable image! Love the take on the sketch and the pretty green papers & embellies! Thank you for sharing this with us at Stamptacular Sunday Challenge. Hope to see you again soon! :^)
Hugs, Penny

Svenja Koob hat gesagt…

Deine Umsetzung der Kartenform des Monats ist dir echt gut gelungen und das Motiv passt perfekt! :)

LG Svenja

MommyScraps hat gesagt…

Aww!! So cute! Thanks for participating at Card Makin Mamas this week!
-Adina

Mary hat gesagt…

Lovely! Thanks for playing along with us at Crafty Creations. I hope you get to play along with us again real soon.

Anna Jasiolek hat gesagt…

I really like the layout of this card, and this green is so fresh! Thank you for joining us at Crafty Creations Challenges and hope to see you back again.
Hugs,
Anna
xxx

Tamara Morton hat gesagt…

I love the layout of your card.. lovely image too!
Thank you for joining us at Sweet Stamps this week.
hugs
Tamara

Joy hat gesagt…

Such a sweet image.. thanks for joining us at Simon Says Challenge blog

Shannon White hat gesagt…

Aww, Such a Sweet Get Well card! Love the darling image! Thank you so much for entering the www.7kidscollegefund.com Challenge! The Design Team appreciates the time you invested in your project and for joining our challenge. 8-)