Follower

Über mich

Mein Bild
Hi,ich bin die Kathi. Bin seit Jahren leidenschaftliche Bastlerin. Seit acht Jahren gestalte ich meine Karten selber und seit Anfang des Jahres auch Stempelsüchtig.

Samstag, 20. April 2013

Rose´s Garden

Hallo meine Lieben.Heute zeige ich euch eine Karte die ich für die aktuelle Challenge von Happy Weekend gemacht habe.Als Vorgabe war der Sketch von Suse.Ich hoffe die Karte gefällt euch ein wenig. Challenge: 1.7 Kids Challenge #71-Anything Goes. 2.Steckenpferdchen Challenge #35-Braun-Rosa. 3.Addicted to Stamps and More Challenge #41-Anything Goes. 4.Crafts 4 eternity Challenge #120-April showers brings spring flowers. 5.Allsorts Challenge #203-A Passion for Flowers. 6.Mark´s Finest Papers Challenge #156-Punched Borders. Danke fürs schauen. LG Kathi

Kommentare:

Margrit hat gesagt…

Hallo Katharina,
zauberhaft schöne Karte, tolle Umsetzung des Sketches und sehr schöne Farbgestaltung.
Schönen Sonntag und
LG Margrit

catherine hat gesagt…

This is lovely Katharina and thanks for joining us this week over at Allsorts challenge
x catherine

Loll Thompson hat gesagt…

Hi Katharina. Gorgeous card ... love all the layers of pretty designer paper and die-cut borders, etc. Your image panel is so sweet ... the coloring is fantastic! Thanks so much for joining us at Addicted to Stamps & More - Anything Goes. Loll :)

Tina hat gesagt…

Hallo liebe Kathi,

toll ist die Karte geworden. Die Coloration ist phantastisch. Gefällt mir super gut.

LG Tina

PS: die Karte würde auch super zur Peppercus-Challenge passen

http://peppercus-design-challengeblog.blogspot.de/

brenda hat gesagt…

Your card is beautiful Katharina and absolutely perfect for this weeks theme.

Thanks so much for joining in my 'Passion for Flowers' theme at Allsorts challenge this week.

B x

Winnie and Patty hat gesagt…

Oh how beautiful! The little girl is colored perfectly! Thanks for playing along with us this week at Speedy Fox & Friends blog challenge!

Craftnut hat gesagt…

Thanks for joining us at Allsorts this week Tracy x

Pat Garvin hat gesagt…

Very pretty. Wonderful coloring. THanks for joining Speedy Fox and Friends.

Jo Channon hat gesagt…

Wow! this is stunning colouring. Thank you for joining in the Allsorts Challenge this week Jo x

michele hat gesagt…

Gorgeous card! Thanks for joining us at Crafts 4 Eternity this week hugs x

Danielle Vincent hat gesagt…

A very soft, sweet card. Love those border dies and that precious image. thanks for joining our Anything Goes Challenge at ATS&M.

Steffie hat gesagt…

Ein schönes Motiv hast du da verarbeitet! Toll, dass du bei der Steckenpferdchen-Challenge dabei bist!
Liebe Grüße
Steffie