Follower

Über mich

Mein Bild
Hi,ich bin die Kathi. Bin seit Jahren leidenschaftliche Bastlerin. Seit acht Jahren gestalte ich meine Karten selber und seit Anfang des Jahres auch Stempelsüchtig.

Sonntag, 5. Mai 2013

Daisy Sitting in Lily Garden

Hallo meine Lieben.Eben fertig geworden ist diese Karte.Die ist wiedermal für mein Kartenvorrat entstanden.Ich hoffe sie gefällt euch ein wenig. Challenge: 1.Elisabeth Bells World Challenge-April Showers bring May Flowers. 2.Elphine House Australia Challenge #43-Flower Power. 3.Crafty Calendar Challenge-Blooms and Blossoms. 4.Our Creative Corner Challenge-Anything Goes. 5.Papertake Weekly Challenge-Sketch. Danke fürs schauen. LG Kathi

Kommentare:

Redanne hat gesagt…

A very pretty card with a delightful image which you have coloured beautifully. Thank you for joining in at Our Creative Corner. Anne x

Jill hat gesagt…

gorgeous card thanks so much for joining us at PTW hugs Jill xx

Svenja Koob hat gesagt…

Die Karte ist einfach wieder nur wunderschön!
Das Motiv ist klasse, die Farben sind toll!!!

LG Svenja

CraftinGranny hat gesagt…

Oh so pretty and serene card. Wonderful coloring! Thanks so much for joining us at Elphine House Australia and best of luck in the challenge. "Hugs", Carol DT

Julia S-W hat gesagt…

Such a pretty card and so beautifully coloured too.
Thanks so much for joining us at Our Creative Corner this time.
Juliax

Laurart hat gesagt…

Gorgeous card! Thanks so much for sharing it with us at Our Creative Corner Love from Laura xxx

Lynda Nielsen hat gesagt…

Awww, absolutely adorable. I just love the scene you've created. Beautifully colored too... So glad that you could join us at Elisabeth Bells World Challenge this month. We hope to see you again next month.
Huggles,
Lynda

Pop's Cards hat gesagt…

Hi sweetie this is just gorgeous I do love the colours you have used, thank you for joining us at EB world this month, Hugs Pops x x x

Kimberly Clark hat gesagt…

so cute!!!thanks for joining us at Crafty Calendar blog - hope to see you at our next challenge starting tomorrow :)
Kimberly DT