Follower

Über mich

Mein Bild
Hi,ich bin die Kathi. Bin seit Jahren leidenschaftliche Bastlerin. Seit acht Jahren gestalte ich meine Karten selber und seit Anfang des Jahres auch Stempelsüchtig.

Mittwoch, 29. Mai 2013

Sweet little angel

Hallo meine Lieben.Eben habe ich diese Karte gemacht.Im ganzen Umkreis haben sich zur Zeit so viele Babys angekündigt,das man fast gar nicht hinterher kommt mit den Karten.Ich habe daher schon mal angefangen welche auf Vorrat zu basteln.Diese hier ist eher schlicht ausgefallen.Ich hoffe euch gefällt sie trotzdem ein wenig. Challenge. 1.Elisabeth Bells World Challenge-New Beginnings. 2.Stempeleinmaleins Challenge #41-Glitzersteine + Sketch. 3.Elphine House Australia Challenge #45-Welcome Little One. 4.Fab´N´Funky Challenge #173-For The Girl. 5.Stampin´For The Weekend Challenge-Monochrome. Danke fürs schauen. LG Kathi

Kommentare:

Svenja Koob hat gesagt…

Das ist eine richtig schöne Babykarte geworden! :)

Schönen Abend und LG
Svenja

Zoe hat gesagt…

Beautiful

Thank you for joining this week at Fab'n'Funky

Zoe x
Handmade with lots of Love

Wendy hat gesagt…

Gorgeous card, love the sweet image...Thanks for playing along with us at Fab'n'Funky this week.
Wendy xx

Lynda Nielsen hat gesagt…

absolutely Beautiful. I just love the colors you've used, and those beautiful delicate flowers. Absolute perfection. Thanks so much for joining us this month at Elisabeth Bells World, and also for playing along with us over at Elphine House. (The linky tool is there now) so sorry for the delay... if you want to pop over and post your link there that would be great. =)
Hugs,
Lynda

Shirley hat gesagt…

This is so pretty! Thank you for joining us this week at Fab'n'Funky!

CraftinGranny hat gesagt…

What a gorgeous card with wonderful colors. I love the added bling and those gorgeous flowers. Thanks so much for joining us at Elphine House Australia. Good luck in the challenge and we hope to see you back again. “Hugs” Carol

Pop's Cards hat gesagt…

Good morning sweetie...

This is just gorgeous...

As always gorgeous colours and fabulous details...

Thank you for joining us at EB World this month....

Huggles Pops x x x