Follower

Über mich

Mein Bild
Hi,ich bin die Kathi. Bin seit Jahren leidenschaftliche Bastlerin. Seit acht Jahren gestalte ich meine Karten selber und seit Anfang des Jahres auch Stempelsüchtig.

Samstag, 29. Juni 2013

DT Happy Weekend Challenge #16

Hallo meine Lieben.Heute zeige ich euch eine Karte mit magischem Fenster.Hier gibt es eine tolle Beschreibung,wie man die Karte macht.Ich sehr leicht.Ich hoffe euch gefällt meine Karte ein wenig.So sieht sie geschloßen aus
und so im geöffnetem Zustand.
Challenge: 1.Crafty Calendar Challenge-Things with Wings. 2.The Corrosive Challenge #177-Summertime. 3.Bunny Zoe´s Craft Challenge-Wings. 4.Craft your Passion Challenge #168-In the Garden. 5.Addicted to stamps and More Challenge #51-Anything Goes. 6.Crafts and Me Challenge #138-Anything Goes. Danke fürs schauen. LG Kathi

Kommentare:

Svenja Koob hat gesagt…

Die Kartenform des Monats Juni von den Hühnern hast du toll umgesetzt und deine Karte ist wirklich klasse geworden!

LG Svenja

Bonnie Irvine hat gesagt…

Beautiful card design. I love every detail. The images are sweet and the papers are fabulous...so fresh and pretty. The inside is as lovely as the outside. Well done! Thanks for joining us this week at Craft Your Passion for our In the Garden challenge. I hope we see you again soon.

Margrit hat gesagt…

Hallo Katharina,
Deine Karte ist fantastisch, eine super, super tolle Idee diese Kartenform. Gefällt mir unwahrscheinlich gut, tolle Farbkombi und es stimmt einfach absolut alles.
Schönen Sonntag und
lieben Gruß
Margrit

Loll Thompson hat gesagt…

Hi Katharina. Great gate fold card ... such pretty colors and your images are so sweet! Thanks for joining us at ATS&M. Loll :)

Franz♥ hat gesagt…

Wow! Original structure and wonderful images!

Thanks for sharing this fab card with us at Bunny Zoe Craft for our Monthly Challenge :)

Hugs, Franz.

julie hat gesagt…

So pretty ! Thanks for joining us at the Corrosive Challenge Blog.

julie

Kathy hat gesagt…

So cool, what a great layout. Thanks for joining the summer challenge at the Corrosive Challenge blog.

monikaskinner hat gesagt…

Hi Katarina. Love your card, right up my street for cards with a twist. Thanks for joining the fun at ATSM. Good luck! Monika

Danielle Vincent hat gesagt…

Oh wow what a great surprise it is when the card is opened. A delightful and beautiful fold card. Thanks so much for joining us this week at ATS&M.