Follower

Über mich

Mein Bild
Hi,ich bin die Kathi. Bin seit Jahren leidenschaftliche Bastlerin. Seit acht Jahren gestalte ich meine Karten selber und seit Anfang des Jahres auch Stempelsüchtig.

Samstag, 27. Juli 2013

DT Happy Weekend Challenge #18

Guten Morgen meine Lieben.Heute zeige ich euch mal wieder ein Geburtstagskärtchen,das in meine Vorratskiste gewandert ist.Ich hoffe sie gefällt euch ein wenig.
1.Addicted To Stamps And More Challenge #55-Happy Birthday. 2.Crafts And Me Challenge #139-Anything Goes. 3.Divas By Design Challenge-Anything Goes. 4.Rhedd & Rosie´s Challenge #11-Anything Goes. 5.Kartenallerlei Challenge #85-Tiere. Danke für´s schauen. LG Kathi

Kommentare:

Zoe hat gesagt…

This is lovely, thank you for joining in Rhedd and Rosie's challenge, good luck, Zoe DT xx

Nonni hat gesagt…

Beautiful Birthday card, the image is really cute and I'm a fan of the color green! :) Thanks for joining us at ATSM this week!

Jac hat gesagt…

Beautiful card, love the image and ow you've embellished it,thanks for joining us at Divas By Design this week. Jac x

Twingomaus hat gesagt…

Ein sehr schönes Kärtchen und gut neutral. So kann es auch an einen Mann verschenkt werden.

Danke für deine Teilnahme bei Kartenallerlei.

Viele Grüsse Andrea

Janine hat gesagt…

Lovely card. Sweet image and beautifully coloured. Thanks for sharing it with us at Divas by Desgin this week.
Hugs, Janine xx

Wendy McCarthy hat gesagt…

Thanks for entering this cute card in Rhedd and Rosie's challenge, good luck! Wendy DT xx

Tina hat gesagt…

This is gorgeous, lovely cute image and the background is beautiful. Thanks for joining us at Rhedd and Rosies. Hugs Tina (DT) xx

Melissa Latchem hat gesagt…

Very lovely card, the image and the layout are fab! Many thanks for entering the Rhedd and Rosie's Challenge and good luck! Melissa (DT) xxxx

Svenja Koob hat gesagt…

Richtig klasse ist sie geworden!

LG Svenja

Nadja hat gesagt…

Zwei tolle Karten hast du gestaltet. Die Lelo-Schnecken sind einfach immer total goldig. Und dein Schneemannmotiv ist echt klasse!
lg NAdja