Follower

Über mich

Mein Bild
Hi,ich bin die Kathi. Bin seit Jahren leidenschaftliche Bastlerin. Seit acht Jahren gestalte ich meine Karten selber und seit Anfang des Jahres auch Stempelsüchtig.

Montag, 1. Juli 2013

Kartenvorrat wieder aufgefüllt

Hallo meine Lieben.Heute zeige ich euch eine Karte,die ich für meinen Kartenvorrat gewerkelt habe.Irgendwie stehe ich im Moment auf Rosa-Braun Kombinationen.Ich hoffe euch gefällt die Karte genauso gut wie mir.
Challenge: 1.Elisabeth Bells World Challenge-A Little Yummy For Your Tummy. 2.Papertake Weekly Challenge-Sketch. 3.Crafting for all Seasons Challenge #55-Make it girly. 4.Divas by Design Challenge-Pretty Pearls. 5.Elphine House Australia #47-Tic Tac Toe (Die Cuts,Flowers,Ribbon). 6.Penny´s Paper-Crafty Challenge #133-Girl Power. 7.Simon Say Stamp! Challenge-Anything Goes. 8.Fairytale Stampers Challenge #23-Rosa/Braun. Danke fürs schauen. LG Kathi

Kommentare:

Svenja Koob hat gesagt…

Das Motiv ist ja klasse!
Deine Karte ist sehr harmonisch geworden!

LG Svenja

Laura Sterckx hat gesagt…

I love this card! The layout of it is really pretty, the pearls on it as well and the image is beautifully colored!

Thanks for joining us at the Simon Says Stamp Challenge Blog!
Laura :)

Jill hat gesagt…

gorgeous creation thanks so much for joining us at PTW hugs Jill xx

Anna Jasiolek hat gesagt…

Your card is beautiful, I love that it's monochrome and the image is a colorful point, fabulous idea. I would like to invite you to join my new challenge blog http://cisforchallenge.blogspot.com/ and the first challenge, which is 'Flowers'. It would be a great pleasure for me.
Hugs,
Anna

Wendy hat gesagt…

So gorgeous, love the sweet image...Thanks for playing along with us at Divas by Design this week.
Wendy xx

lynne hat gesagt…

What a lovely card. I love that stamp too!
Thanks for joining in at Elphine House Australia for our Tic Tac Toe Challege!
Hugs
Lynne x

Barbara hat gesagt…

eine hübsche Karte.. du hast super coloriert und eine tolle Gestaltung.. gefällt mir sehr.. schön, dass du bei FairytaleStampers mitmachst...ich wünsch dir einen wundervollen Tag.
herzlichst
Barbara

Gismo hat gesagt…


Eine ganz klasse, edle Karte hast du da gezaubert!!
Schön dass du bei den Fairytale Stampers dabei bist!

LG Conny

Laurian hat gesagt…

Lovely card!
Thanks for joining us at Penny's Paper Crafty and I hope to see you again soon!
Hugz
Laurian

Carol hat gesagt…

A lovely card. Thanks for joining us at CFAS this time. Carol DT x

Manu hat gesagt…

Deine Karte ist wunderschön.
Klasse coloration#

Danke das du bei den Fairytale Stampers mitmachst

LG
Manu

Irene hat gesagt…

Hallo Tina,
mir gefällt die Karte auch sehr gut. Das Papier von CM erkenne ich auch wieder. Ist sehr schön!
Gruß
Irene

CraftinGranny hat gesagt…

This is one of my favorite images and I haven't colored her up in ages. Love the color combination and your wonderful coloring. Such an adorable card! Thanks so much for joining us at Elphine House Australia. "Hugs" Carol

Lola hat gesagt…

Hallo Kathi!

Ein ganz zauberhaftes Kärtchen hast du da gestaltet, klasse diese Coloration!

Vielen Dank, dass du bei den Fairytale Stampers mitmachst!!

Liebe Grüße, Karola

lawinchen hat gesagt…

Ein tolles Kärtchen.
Danke fürs Mitmachen bei den Fairytale Stampers.
lg
Andrea

Pysselbus hat gesagt…

What a lovely card!! This is a fav image of mine! And the colorful image goes perfect with the neutral papers - perfect! Thank's for playing with us at EBW this month and we hope to see you again soon!

Hugs
Linda

Mary Lou hat gesagt…

Stunning Card....I like the bright colored image against the subdued dp's. Great touch!! Thanks for joining us at EBWorld!!
Hugs

Pop's Cards hat gesagt…

Good morning sweetie, this is gorgeous i love your colours and your shading is amazing, thank you for joining us at Elisabeth Bell's world this month, hugs Pops x

Renata hat gesagt…

Zelo lepa!