Follower

Über mich

Mein Bild
Hi,ich bin die Kathi. Bin seit Jahren leidenschaftliche Bastlerin. Seit acht Jahren gestalte ich meine Karten selber und seit Anfang des Jahres auch Stempelsüchtig.

Donnerstag, 30. April 2015

Hochzeitstorte

Hallo meine Lieben. Heute zeige ich euch,wie könnte es anders sein,eine Hochzeitskarte.Ich hoffe sie gefällt euch ein wenig.
Challenge: 1.Tueday Morning Sketches Challenge #298-Sketch. 2.Simon Say Stamp! Challenge-Anything Goes. 3.7 Kids College Fund Challenge-Anything Goes. 4.Penny´s Paper-Crafty Challenge #225-Anything But Square. 5.Sugar Pea Designs Challenge #15-Anything Goes. Danke fürs schauen. LG Kathi

Kommentare:

Rachel Parys hat gesagt…

Gorgeous card!! Thanks for joining us at 7 Kids College Fund!

Amy Cohen hat gesagt…

Beautiful- thanks for joining us at Penny's Paper-Crafty Challenge this weel- good luck- Amy DT

Sharon hat gesagt…

What a beautiful creation. Thanks for joining us at Penny's Paper Crafty.
Hugs Sharon DT
http://ewe2cancraft.blogspot.com

Debbie hat gesagt…


Thanks for playing along this week at Tuesday Morning Sketches!!
Debbie (TMS DT)
Debbie's Dash of This and That
This is such a beautiful card!!

debby4000 hat gesagt…

Beautiful Wedding card
Thank you for joining us at Simon says Stamp Wednesday Challenge.
Luv
Debby

Jo hat gesagt…

Beautiful image. Thank you for playing in our challenge at http://www.7kidscollegefund.com.