Follower

Über mich

Mein Bild
Hi,ich bin die Kathi. Bin seit Jahren leidenschaftliche Bastlerin. Seit acht Jahren gestalte ich meine Karten selber und seit Anfang des Jahres auch Stempelsüchtig.

Dienstag, 11. August 2015

Merry Christmas

Hallo meine Lieben. Meine erste Weihnachtskarte für dieses Jahr ist fertig. Ich hoffe sie gefällt euch ein wenig.
Challenge: 1.Elisabeth Bells World Challenge-Christmas in July. 2.Craft Your Passion Challenge #274-Always Anything Goes. 3.Sweet Stampin Challenge-Anything but a Birthday. 4.Winter Wonderland ChallengeChristmas Colors/Songs. 5.Stempelsonnen Challenge #147-Alles geht. 6.Sugar Pea Designs #18-Christmas in July. Danke fürs schauen. LG Kathi

Kommentare:

craftybunny hat gesagt…

Such a sweet image and a lovely card to go with it.Love your paper choices and the jingle bells are a nice touch.Thanks for joining us at Craft Your Passion.Hope to see you again next week.
Lisa x

Stamping Bubbles hat gesagt…

Beautiful card and a cute image. Great Christmas colours. Thank you for joining us at Winter Wonderland.
Crafty hugs
Lesley

Sammy hat gesagt…

Awww, this is so adorable! Thank you for joining us at Sweet Stampin' this week. Sammy-x

Pysselbus hat gesagt…

Ohhh! This is sooo cute! Love the C&S look about it and the image is adorable!

Thank you for sharing with us at Elisabeth Bell's World!

Hugs
Linda
CO-Teamleader DT