Follower

Über mich

Mein Bild
Hi,ich bin die Kathi. Bin seit Jahren leidenschaftliche Bastlerin. Seit acht Jahren gestalte ich meine Karten selber und seit Anfang des Jahres auch Stempelsüchtig.

Montag, 17. August 2015

Seelentröster

Hallo meine Lieben. Heute zeige ich euch eine 3er Ritter Sport Verpackung,die ich passend zur gestrigen Karte gemacht habe.Ich hoffe sie gefällt euch ein wenig.
Challenges: 1.Stamping Sensations Challenge-Anything Goes with a Stamp and a Die. 2.Crafting when we can Challenge #101-Ladies Night. 3.316 Avenue Create Challenge #137-Anything Goes. 4.A Gem of a Challenge #151-One for the Girls. Danke fürs schauen. LG Kathi

Kommentare:

Sue hat gesagt…

This is gorgeous, I love the sweet image and beautiful design.
Thank you for taking part in A Gem of a Challenge.
Sue xx

Sally H hat gesagt…

so sweet! Thanks for sharing your lovely card with us at stamping sensations this month and good luck!

Jo Ann hat gesagt…

What a beautiful creation. Thank you so much for visiting our neighborhood, 613 Avenue Create, and joining our Challenge. Have a blessed day!

JO ANN
http://jatterburycreations.blogspot.com

pinky hat gesagt…

Very pretty! Thanks for joining us at Stamping Sensations this month.
Pinky

brenda hat gesagt…

Rather belatedly as only just back from holiday, but didn't want to miss thanking you for sharing your lovely work with us at Stamping Sensations this month.

B x

Poppet hat gesagt…

A great idea Katherina, love the little butterfly.

Thank you for sharing your wonderful work with us at Crafting When I Can Challenges. :-) xx