Follower

Über mich

Mein Bild
Hi,ich bin die Kathi. Bin seit Jahren leidenschaftliche Bastlerin. Seit acht Jahren gestalte ich meine Karten selber und seit Anfang des Jahres auch Stempelsüchtig.

Montag, 17. August 2015

Viele liebe Grüße

Halli Hallo. Habe noch eine Karte für euch. So langsam füllt sich wieder mein Vorrat.
Challenges: 1.Stamp and Create ChallengeOne for the Girls. 2.The Cutie Pie Challenge #90-Cute and Girly. 3.Craft your Passion Challenge #275-Always Anything Goes. 4.Penny Black and More Challenge-Summer Flowers. 5.Penny Black Saturday Challenge-Hot Summer Colours. 6.Family and Friends Challenge #43-Sommer,Sonne,Strand und Meer. 7.Fairy Tale Challenge #124-Sommer Urlaub. 8.Stempeleinmaleins Challenge #66-Urlaub+Wolken und Gras mit Kreide wischen. Danke fürs schauen. LG Kathi

Kommentare:

Crafty Moone Cards hat gesagt…

Beautiful card, thanks for sharing with us at Cutie Pie's this month. Sue x

linda hat gesagt…

this is so summery and just so adorable! thank you so much for playing along with us at penny black and more.
linda

debby4000 hat gesagt…

Adorable, gorgeous card.
Thank you for joining us at Penny Black Saturday Challenge.
luv
Debby

brenda hat gesagt…

A lovely card with the cute PB image and great choice of colours.

Many thanks for joining in at Penny Black and More challenge this month.

B x

Sue from Oregon hat gesagt…

Thanks for joining our August Hot Summer Colors challenge at Penny Black Saturday Challenge!

Wonderful layout-great way to show off this darling hedgie!!

♥ Sue Kment

Sue Nicholson hat gesagt…

Lovely sweet card and layout, thanks for sharing and joining us at Cutie Pie challenge cheers Sue N x

Cristina - La Marmotta Creativa - hat gesagt…

Beautiful card!!!! Thanks!!!!
Cristina - DT for Craft your Passion

Bianca hat gesagt…

Oh, einfach entzückend und so schön sommerlich. Ich liebe dein Kärtchen! Vielen Dank für deine Teilnahme bei Fairy Tale Challenge. Liebe Grüße, Bianca

Kati hat gesagt…

Richtig tolle Karte! Schön, dass du bei der fairytale challenge mitgemacht hast. Bei mir reichts meist nur kurzfristig zu einem Vorrat, dann ist wieder mal etwas weniger Zeit und die Kiste ist ruck zuck wieder leer.
lg
mamapia

Papier à la carte hat gesagt…

Vielen Dank für Deinen tollen Beitrag zu unserer aktuellen Monats-Challenge bei family and friends!
nadia

Lorraine hat gesagt…

A gorgeous card, love the cute little hedgy.

Thanks for joining this months Penny Black Saturday Challenge
Lorraine x