Follower

Über mich

Mein Bild
Hi,ich bin die Kathi. Bin seit Jahren leidenschaftliche Bastlerin. Seit acht Jahren gestalte ich meine Karten selber und seit Anfang des Jahres auch Stempelsüchtig.

Dienstag, 8. September 2015

Ein kleiner Gruß

Hallo meine Lieben. Heute ist noch eine Karte fertig geworden. Nur bin ich leider gar nicht zufrieden mit der Coloration des Gesichtes. Die Farbe ist immer wieder verlaufen und zu allem Übel sieht das Mädel jetzt auch noch aus wie die Vampire aus Twilight.
Challenges: 1)Craft Your Passion Challenge #278-Always Anything Goes. 2)Stampin Sensations Challenge-Sew Special. 3)Sketchy Colors Challenge #255-Sketch. 4)Penny Black and More Challenge-Anything Goes. 5)Basteltanten Challenge #53-Alles geht. 6)Crafty Calendar Challenge-Anything Goes. Danke fürs schauen. LG Kathi

Kommentare:

Kari hat gesagt…

This is a great card!Lovely papers and image!
Thank you for joining Sketchy Colors and good luck!
Smiles from Kari :)

brenda hat gesagt…

How very pretty and lovely stitching around the circle, not the easiest thing to do.

Many thanks for joining in at Stamping Sensations this month.

B x

brenda hat gesagt…

Hi again, totally missed you had also linked up to Penny Black and More challenge, many thanks for sharing your lovely card.

B x

Dora hat gesagt…

beautiful! lovely papers with that real stitching around it.
thank you for joining at Stamping Sensations this month.

Sue hat gesagt…

Gorgeous card! Love the design thanks for joining us at Crafty Calendar hugs Sue J xx

Crafting Queen hat gesagt…

Beautiful card.

Tamesis hat gesagt…

Eine wirklich gelungenes Werk, das gefällt mir super gut.
Hab lieben Dank fürs mitmachen bei den Basteltanten
Liebe Grüße
Vanessa

Eret hat gesagt…

This is so pretty! I love your design and color comination. Thank you for sharing your wonderful easel card with us at Stamping Sensation. There is still some time to share another card with us. I hope to see more of your beautiful work.
Eret x

Whisper hat gesagt…

Aaaah lovely and i'm loving all the stitching too, thanks for joining us at Penny Black & More this month, Luv Sam x

Tracy hat gesagt…

Such a sweet card, and an adorable image. Thanks for joining Penny Black & More @ Allsorts and Stamping Sensations challenges. Good Luck.
Happy crafting
Tracy x