Follower

Über mich

Mein Bild
Hi,ich bin die Kathi. Bin seit Jahren leidenschaftliche Bastlerin. Seit acht Jahren gestalte ich meine Karten selber und seit Anfang des Jahres auch Stempelsüchtig.

Montag, 21. September 2015

Make a wisch

Guten Morgen meine Lieben. Ich möchte euch eine Herbstkarte zeigen,die ich gestern Abend noch gemacht habe. Bei dem Wetter war mir irgendwie nach einer Herbstkarte zumute.Ich hoffe euch gefällt mein Kärtchen.
Challenges: 1)Creative Card Crew Challenge #96-Fall. 2)Sugar Pea Designs Sketch Challenge #30-Sketch. 3)Sugar Pea Designs Color Challenge #4-blue,olivgreen,yellow,pink. 4)Midweek Magnolias Challenge #122-Anything Goes. 5)7 Kids College Fund Challenge #134-Anything Goes. 6)BaLiSa Challenge-Blätter. 7)Creative Knockouts Challenge #107-Happy Fall Y´All. 8)Dream Valley Challenge #115-Autumn Colours. Danke fürs schauen. LG Kathi

Kommentare:

Bine hat gesagt…

Klasse Karte und süßes Motiv!
Vielen Dank für deine Teilnahme bei BaLiSa.
LG Bine

Rachel Parys hat gesagt…

So cute and perfect for Fall!! Thanks for joining us at 7 Kids College Fund!

Céline hat gesagt…

really cute
thanks for playing with us at midweek magnolias
hugs
céline

Beth Brovold hat gesagt…

So carefree and FUN!! Perfect colours for the coming fall season...thank you for sharing with us at Midweek Magnolias and good luck to you!
Take care,
Beth

Amy Cohen hat gesagt…

Very sweet image- I love the fall leaves. Thank you for joining us at Creative Knockouts.
Amy-DT

Neva Zver hat gesagt…

Cute card with pretty colors! Thanks for playing with us at Dream Valley Challenges!
Neva DT

Carole hat gesagt…

Super card, thanks for playing along with our Autumn colours Challenge @ Dream Valley this week. Good Luck
Happy Crafting
Carole xXx

Rae Ann hat gesagt…

Love the mix of pastels and fall colors. The added leaves are a great touch.

Thank you for joining us at Creative Knockouts for our Happy Fall Y’all challenge.

Wilma und Silvia hat gesagt…

So eine süße Karte, danke fürs Mitmachen bei BaLiSa.
LG Silvia

Jo hat gesagt…

Such a fun image and card. Thank you for playing in our challenge at http://www.7kidscollegefund.com.

Lynn (aka Lynnpenguin) hat gesagt…

Such a cute and fun card. Love it. Thanks for joining us this week for our Happy Fall Y'All challenge over a Creative Knockouts. Good luck. Hope to see you again soon.
Lynn, CK DT

Dwie lewe rączki hat gesagt…

What a lovely card! Just perfect for our fall challenge. Thanks for joining the fun at Creative Card Crew
Yvonne

Karin Migehase hat gesagt…

Hallo Kathi! Ein süßes Kärtchen! Danke für deine Teilnahme bei unserer BaLiSa-Challenge "Blätter". Unsere neue zum Thema "Inchies" läuft bereits! Wir freuen uns, wenn du auch hier wieder dabei wärst! lg Karin

perwollschafs-bastelblog hat gesagt…

Sich im Laub zu wälzen erinnert an früher! Einfach nur schön! Die gestanzten Ahornblätter sind klasse! Kenn ich noch gar nicht