Follower

Über mich

Mein Bild
Hi,ich bin die Kathi. Bin seit Jahren leidenschaftliche Bastlerin. Seit acht Jahren gestalte ich meine Karten selber und seit Anfang des Jahres auch Stempelsüchtig.

Dienstag, 29. September 2015

Mal eine andere Farbe verwendet

Hallo meine Lieben. Heute zeige ich euch eine Karte mal in einer anderen Farbe als grün oder rosa.Ich hoffe euch gefällt meine Karte ein wenig.
Challenges: 1)Cute Card Thursday Challenge #392-Things with Wings. 2)Creative Knockouts Challenge #108-Glitter It Up. 3)Fussy and Fancy Challenge #148-Fantasy. 4)Creative Fingers Challenge #94-Always Anything Goes. 5)Simply Papercraft Challenge #14-Anything Goes. 6)Sketch Saturday Challenge #380-Sketch. Danke fürs schauen. LG Kathi

Kommentare:

Debra Miller hat gesagt…

Pretty card Katharina! Thanks so much for joining us at Sketch Saturday this week! Deb DT

Pat K hat gesagt…

Beautiful card, lovely design and great rolled flowers. Thanks for playing along with us at Fussy and Fancy Friday Challenge. Pat K xxx

Pat K hat gesagt…

Beautiful card, lovely design and great rolled flowers. Thanks for playing along with us at Fussy and Fancy Friday Challenge. Pat K xxx

Stacey Schofield hat gesagt…

love the colours Thank you so much for entering our challenge at Creative Fingers Challenge Blog this week. Looking forward to see you again next challenge.
Keep Smilin',
Stacey xxx
Creative Fingers DT
Lasata's Crafty Hideout {My Blog}

Granmargaret hat gesagt…

Lovely work. I love the fairy image. Thank you for joining the challenge at Creative Fingers. Hope to see you again next time.