Follower

Über mich

Mein Bild
Hi,ich bin die Kathi. Bin seit Jahren leidenschaftliche Bastlerin. Seit acht Jahren gestalte ich meine Karten selber und seit Anfang des Jahres auch Stempelsüchtig.

Mittwoch, 2. September 2015

Männerkarte

Hallo meine Lieben. So langsam muß ich auch mal ein Paar Männerkarten machen,bei den vielen Geburtstagen.Gefunden habe ich diese bei Maya.Ich hoffe euch gefällt meine Umsetzung der Karte.
Challenges: 1)Deep Ocean Challenge #111-For the Boys. 2)Magnolia Licious Challenge-Push,Pull,Flip-Card in Motion. 3)Marvelous Magnolia Challenge #100-Anything Goes. Danke fürs schauen. LG Kathi

Kommentare:

Beth Brovold hat gesagt…

Fabulous design...so very unique!! Thank you for sharing with us at Marvelous Magnolia...good luck!
Take care,
Beth

Norma hat gesagt…

Wow, this is certainly unique. Haven't seen one like this before. Fabulously designed. Terrific use of satin ribbon for the tie. Beautiful colouring of Edwin.
Thanks for sharing your wonderful creation with us at the Magnolia-licious Challenge.
hugs,
Norma

Suzi hat gesagt…

An amazing masculine card, love the design and of course sweet Edwin is such a handsome chap. Great work. Thank you for sharing with us over at Magnolia-licious challenge. Good luck! Hugs Suzi x

Cathy Lee hat gesagt…

OMGoodness, this is adorable Katharina. Fabulous design and love Edwin upon opening the card. Thank you for sharing it with us at Magnolia-licious.
Hugz,
Cath