Follower

Über mich

Mein Bild
Hi,ich bin die Kathi. Bin seit Jahren leidenschaftliche Bastlerin. Seit acht Jahren gestalte ich meine Karten selber und seit Anfang des Jahres auch Stempelsüchtig.

Freitag, 23. Oktober 2015

For you

Hallo meine Lieben. Heute zeige ich euch eine Geburtstagskarte,die ich für meinen Kartenvorrat gemacht habe.Ich hoffe sie gefällt euch ein wenig.
Challenges: 1)Tuesday Morning Sketches Challenge #323-Sketch. 2)The Cutie Pie Challenge #92-Pretty in Pink. 3)316 Avenue Create Challenge #146-Anything Goes. 4)Penny Black Saturday Challenge-Embossing. 5)Live & Love Cards Challenge #40-Pink Again. Danke fürs schauen. LG Kathi

Kommentare:

Rainey's Craft Room hat gesagt…

Love the cute hedgehog image and pretty pink design. Thanks for joining us at 613 Avenue Create this week.
Lorraine DT

Notes by Nina hat gesagt…

Fabulous card, the hedgehogs are darling and the papers are so pretty. Thank you for joining us for Tuesday Morning Sketches.

Greta hat gesagt…

Super sweet card--love it! So glad you joined us at PBSC!

Debbie hat gesagt…

I love your cute image and embossing!! Sweet card!
Thanks for playing along this week at Tuesday Morning Sketches!!
Debbie (TMS DT)
Debbie's Dash of This and That

Crafty Moone Cards hat gesagt…

Beautiful, thanks for joining us @ Cutie Pie's this month. Sue x

Sarah hat gesagt…

Such a pink cutie!! thank you for playing at The Cutie Pies and Good Luck!! Sarah :0)

Wendy hat gesagt…

Adorable and so gorgeous... Thanks for playing along with us at the Cutie Pie Challenge.
Wendy xx

Sandra Mathis hat gesagt…

Really cute card with a great design. The embossing adds great texture and interest.

Hugz, Sandy
Owner & Operator @Live & Love Crafts