Follower

Über mich

Mein Bild
Hi,ich bin die Kathi. Bin seit Jahren leidenschaftliche Bastlerin. Seit acht Jahren gestalte ich meine Karten selber und seit Anfang des Jahres auch Stempelsüchtig.

Mittwoch, 24. Februar 2016

Alles Gute zum Geburtstag

Hallo meine Lieben. Nach langer Zwangspause (Urlaub und Operation am Ohr-Trommelfell) habe ich gestern und heute an dieser Karte gesessen. Leider geht alles nicht so schnell wie ich es gerne hätte,aber was sol´s. Da die ganzen Geburtstage jetzt wieder anstehen habe ich eine Geburtstagskarte gemacht,nach dieser Anleitung. Die geht super einfach und es war auch bestimmt nicht meine letzte Karte dieser Art. Ich hoffe sie gefällt euch ein wenig.
Challenges: 1)Simon say Stamp! Challenge-Anything Goes. 2)7 Kids College Fund Challenge #146-Anything Goes. 3)Penny´s Paper-Crafty Challenge #266-Anything Goes. 4)ABC Challenge-B is for B...Birthday. 5)Creatalicious Challenge #85-Favourite Colour Combo. 6)Crafting from the Heart Challenge #100-Anything Goes. Danke fürs schauen. LG Kathi

Kommentare:

Sanja Grdinić hat gesagt…

Amazing coloring! :)

Heather hat gesagt…

A beautiful card Catherine, a lovely design with pretty colours........your cute little dragon is adorable, wonderful coloured and super details!!

Heather xx
Thanks so much for joining us with Simon Says Stamp Wendesday Challenge.

crafty hat gesagt…

Oh! This is such a cute dragon. Thanks for joining us at Crafting From the Heart and hope to see you again.
Mary

BiBa hat gesagt…

Ohhhh was für ein schnuckeliges Kärtchen, die Farbkombi und Motivwahl sind traumhaft. Schön das du bei der Inspiration des Monats mitgemacht hast.
Liebe Grüße
Birgit

jean hat gesagt…

Oh such a cute little dragon, love your colouring. Thanks for sharing at Penny's Paper Crafty Challenge XX Jean

Melanie hat gesagt…

A great card!
Thank you soo much for taking part in our "favourite colour combo” challenge over at Creatalicious & good luck in the draw.
Hope to see you again in our new challenge as well…

Hugs,
Melanie
(DT Penny's Paper Crafty Challenges)

(DT-Coordinator Creatalicious Challenges)

(DT Come and Get It)

(DT Crafty Friends)

Karen Letchworth hat gesagt…

What a darling card! I just wanted to let you know about a fun new challenge blog. You can enter by using ANY digi. They would LOVE to have you play along. Your cards are always SO sweet. Here's the link:
www.cre8tivehandsfriends.blogspot.com

I really hope you will link up with them. THanks!
Karen

Jackie C hat gesagt…

Thank you so much for sharing your creation with us at Creatalicious, Jackie DT member

Caryn hat gesagt…

This is gorgeous Catherine, I love the colouring on that adorable little dragon!
Thanks for playing along at Simon Says Stamp Wednesday Challenge this week, hope to see you again soon.
Hugs,
Caryn xxx

Meighan Wheller hat gesagt…

Awesome colouring. Love this image!!!!! Thanks for sharing with us at ABC, we hope to see you again soon. Meighan DT

Tammy hat gesagt…

This is adorable, I love that image any you've colored it beautifully! Thanks so much for joining us at Creatalicious!
Tammy x

MIE(Mieko) hat gesagt…

Gorgeous card! Thanks for joining us at Creatalicious Challenges.
Mieko xx

Sandi's Samples hat gesagt…

This is really cute! Your coloring is wonderful!

Thanks for playing with us this week at
http://www.7kidscollegefund.com/

Huggs
Sandi