Follower

Über mich

Mein Bild
Hi,ich bin die Kathi. Bin seit Jahren leidenschaftliche Bastlerin. Seit acht Jahren gestalte ich meine Karten selber und seit Anfang des Jahres auch Stempelsüchtig.

Sonntag, 20. März 2016

Genieße den Tag

Hallo meine Lieben. Heute zeige ich euch noch eine Geburtstagskarte für meinen Karten Vorrat. Ich hoffe sie gefällt euch ein wenig.
Challenges: 1)The Crazy Challenges #218-Flowers. 2)Crafts and Me Challenge-Spring. 3)Crafty Creations Challenge #311-Spring Forever. 4)Crafty Sentiment Designs Challenge-Anything Goes. 5)Creative Knockouts Challenge #133-Spring is on the Way. 6)Chocolate,Coffe & Cards Challenge #105-Use Ribbon. Danke fürs schauen. LG Kathi

Kommentare:

Anet van Zyl hat gesagt…

Beautiful card Catherine, love the cute image and pretty layout. Thank you for playing along with our Challenge at Crafty Sentiments Designs. We would love to see you again ... Anet DTx

Judy V hat gesagt…

Pretty card design! Thanks for joining us at Chocolate, Coffee & Cards!

Tamie hat gesagt…

Adorable and very cute, cute image. Perfect for Spring :) Thank you for joining us at Creative Knockouts Spring is on its Way Challenge.

Tamie DT