Follower

Über mich

Mein Bild
Hi,ich bin die Kathi. Bin seit Jahren leidenschaftliche Bastlerin. Seit acht Jahren gestalte ich meine Karten selber und seit Anfang des Jahres auch Stempelsüchtig.

Donnerstag, 10. März 2016

Made with Love

Hallo meine Lieben. Heute zeige ich euch mal wieder ein Kärtchen,das ich für meinen Larten Vorrat gemacht habe. Durch die ganzen Geburtstage im Februar war mein Karten Vorrat dermaßen geschrumpft das ich jetzt fleißig wieder dafür werkel. Ich hoffe euch gefällt mein Kärtchen ein wenig.
Challenges: 1)Crafting From The Heart Challenge #102-Anything Goes. 2)Craft Your Passion Challenge #302-Always Anything Goes. 3)Penny Black And More Challenge-Featute a Creature. 4)Fairytale Stampers Challenge #64-Alles geht. 5)Inky Chicks Challenge #63-Ribbon and/or Lace. 6)Sweet Stamps Challenge-Anything Goes. Danke fürs schauen. LG Kathi

Kommentare:

Patricia Alvarez hat gesagt…

Very cute card. I love your coloring and design. Thanks for joining us at Craft Your Passion. Hope to see you again on the next challenge! Good luck!!! Patricia

Michelle hat gesagt…

It is a lovely card. I like the sweet image.
Thanks for playing with us at Craft your Passion.
Good luck, Michelle (DT)

linda hat gesagt…

this is a very sweet card with an adorable image that is beautifully coloured! thank you so much for playing along with us this month at penny black and more.
linda

Kandy's Krafts hat gesagt…

Sweet image beautifully coloured. Thank you so much for sharing it with us at Crafting From The Heart Challenge.

Kim hat gesagt…

This is adorable. love the lace and pearls giving the card a vintage look. Thanks for joining us at sweetstamps.com

Kim - SSDT