Follower

Über mich

Mein Bild
Hi,ich bin die Kathi. Bin seit Jahren leidenschaftliche Bastlerin. Seit acht Jahren gestalte ich meine Karten selber und seit Anfang des Jahres auch Stempelsüchtig.

Montag, 4. April 2016

Tilda mit Heidelbeeren

Hallo meine Lieben. Eine Karte habe ich heute aber noch für Euch. Nach sehr langer Zeit habe ich mal eine Tilda verarbeitet. Einfach mal nur so. Ich hoffe die Karte gefällt euch ein wenig.
Challenges: 1)Stempeleinmaleins Challenge #74-Sketch. 2)Midweek Magnolias Challenge #135-Add Lace & Pearls. 3)Crafting by Designs Challenge-Anything Goes. 4)Crafty Calendar Challenge-Anything Goes. 5)Creative Moments Challenge #90-Anything Goes. 6)Lovely Hänglar or Sweet Magnolia Challenge #132-Pearls or Gems. Danke fürs schauen. LG Kathi

Kommentare:

Rene hat gesagt…

This is beautiful! I love it! Thank you so much for sharing this with us at LHOSM! Good luck,
Rene

Nikki hat gesagt…

Pretty card. Thanks for joining us at Midweek Magnolia.

Nikki

Cathy Lee hat gesagt…

Darling card, Katharina! Love this sweet Tilda. Thank you for sharing it with us at Midweek Magnolias.
Hugz,
Cath

Jo hat gesagt…

Beautiful, I love Tilda & really should use her more.....thanks for the inspiration! Thanks for joining us over at Crafty Calendar this month & good luck!
hugs Jo x
Dt

Donna hat gesagt…

Such a pretty card with gorgeous detail.
Thanks for joining us at LHOSM.
Good luck in the prize draw.
Hugs, Donna xx