Follower

Über mich

Mein Bild
Hi,ich bin die Kathi. Bin seit Jahren leidenschaftliche Bastlerin. Seit acht Jahren gestalte ich meine Karten selber und seit Anfang des Jahres auch Stempelsüchtig.

Donnerstag, 30. März 2017

Das leben ist bunt

lautet die Challenge bei Hanna and Friends. Ich habe mich für das tolle Motiv von Wee Stamps entschieden.
Challenges: 1)Whimsy Stamp Challenge #93-Anything Goes. 2)Creative Knockouts Challenge #187-Anything Goes. 3)Cute Card Thursday Challenge #471-Warm Colours/Tones. 4)Steckenpferdchen Challenge #82-Frühling. 5)Simon Say Stamp Challenge-Anything Goes. 6)Penny´s Paper-Crafty Challenge #322-Anything Goes. Danke fürs schauen. LG Kathi

Kommentare:

Svenja Koob hat gesagt…

Die ist ja auch wieder mega süß geworden!

Tolle Farben, tolles Motiv!

LG Svenja

Astrid hat gesagt…

A very nice card Katharina, and thank you so much for joining in the challenge of Whimsy Stamps Challenge blog.
Hugs Astrid (DT)

Aileen Ryan hat gesagt…

Beautiful card, love the colours used and these wonderful birds.

The Crafty Critter hat gesagt…

This is such a sweet card! I love the cute little birds! Thank you for joining us at Creative Knockouts Sponsored Challenges.
-Miranda DT
TheCraftyCritter.com

Anet van Zyl hat gesagt…

Beautiful card Katharina. Thank you for playing along with our Challenge at Penny’s Paper-Crafty. We would love to see you again ... Anet DTx

Steckenpferdchen hat gesagt…

Ganz Herzlichen Dank für deine Teilnahme an unserer Frühlingschallenge beim Steckenpferdchen.

LG und ein schönes Wochenende
Uschi

Teresa Kline hat gesagt…

hello! this is the cutest card, adorable images and super sweet coloring! I am so glad you played along with us at simon says stamp wednesday challenge!

blog-paperie blooms
ig-2klines

sparkle & shine, kindness *~*

MaryV hat gesagt…

This is so sweet! Love the design! Thank you for plying along at Penny's Challenges.
Mary (DT member)